torek, 5. november 2013

SE VID‘VA SIMON

(David Hill)


Zgodba govori o štirinajstletnem Simonu, najstniku, ki z 9 leti pristane na invalidskem vozičku. Zgodba govori predvsem o diskriminaciji invalidov oz. o pretirani skrbnosti. Simon namreč izve, da se ne bo nikoli postaral, saj bo prej umrl, a vseeno se ne vda in prijateljem pomaga pri ljubezenskih težavah ter jih vzpodbuja k prijateljevanju in nediskriminaciji. Čeprav ve, da ne bo nikoli okusil sladkobe in grenkobe življenja, ostane humoren in ustrežljiv prijatelj. Med zgodbo zasledimo tudi Simonovega prijatelja Nathana, ki pa se ne more sprijazniti z dejstvom, da njegov prijatelj ne bo dočakal niti srednje starosti (25let) in se mu to zdi nadvse krivično. Toda Simon se za to ne zmeni in živi naprej, saj ve, da bo mogoče pozdrav prijatelju iz šole njegov zadnji.

Meni osebno je bila zgodba zelo všeč, saj nas popelje skozi življenje najstnika, invalida, vendar nas opozarja, naj ga ne pomilujemo, saj si tega, če bi bili invalidi, zagotovo ne bi želeli.
Popelje nas skozi hudomušnost in težke trenutke, ko drugi starši svojim otrokom ne dovolijo, da se igrajo s Simonom. Pa se vprašamo - ali je to prav?

2 komentarja:

  1. Po tvoje, opisu te knjige me je knjiga pritegnila, in sem jo prebrala. Res dobro govoriš obnove, vsaj zame!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoja obnova te knjige me je tako pritegnila, da sem si sama knjigo izposodila in jo prebrala. Res dobro pripoveduješ zgodbe. Cool ;P

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker nas bereš (in komentiraš). Tvoje mnenje ŠTEJE!