petek, 22. november 2013

Pomagajte, prosim!

Prejeli smo prošnjo za pomoč.

"Moja sošolka se ves čas krega z mano! Gre mi zeloooo na živce saj se laže po šoli o meni, tudi mojim prijateljicam da se potem skregajo z mano! Sem ji že povedala to ampak potem drugim trosi laži... Kako l
ahko preprečim to laganje?"

Nasvet:


Lepo pozdravljena,

zagotovo si že slišala za rek, da ima laž kratke noge in tako resnica slej, ko prej, pride na plan. Pohvale vredno je, da si se s to sošolko že poskušala pogovoriti, zdaj pa je morda čas, da se obrneš še na odraslo osebo na šoli, ki ji najbolj zaupaš. Svetujem ti, da se o svoji težavi pogovoriš z razredničarko ali svetovalno delavko in ta bo znala pogovor izpeljati tako, da bo pomirila odnose v vašem razredu.

Pogovori se tudi s svojimi prijateljicami. Če so res tvoje prave prijateljice, ne bi smele verjeti lažem nekoga drugega in se zaradi tega kregati s tabo. Razloži jim, kje je težava in kako se ti ob tem počutiš. Prijateljice so zato, da te razumejo in te podpirajo.

Verjamem, da bo pogovor uspešen in da vas čaka še veliko prijetnih skupnih doživetij!



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker nas bereš (in komentiraš). Tvoje mnenje ŠTEJE!