sobota, 23. november 2013

Problem(ček)

Zdravo!

"Jaz imam en problemček in sem upala da bi mi lahko kako pomagali. Moja najboljša prijateljica se skoraj nič ne druži z mano! V šoli je samo z drugimi prijateljicami in skoraj nikoli z mano. Mene to moti, saj sem nerada sama. Nimam zadosti poguma da bi ji iz oči v oči povedala. Nekajkrat sem ji že povedala to, ampak se je le 2 dni družila z mano potem je pa spet šla nazaj k drugim prijateljicam. Kako naj to rešim, da bi ji povedala naj se druži veš z mano?"
Hvala in Lp!


Naš nasvet:


Iz napisanega ne izvem kaj dosti o vajinem odnosu z najboljšo prijateljico. Praviš, da se ona v šoli skoraj nič ne druži s tabo. Sklepam, da se verjetno družite v popoldanskem času ali ob koncu tedna. V šoli ima ona očitno še druge prijateljice, s katerimi pa se ti ne družiš. Mogoče bi se poskušala vklopiti v to družbo. Drugače pa ne moreš zahtevati od svoje prijateljice, da se druži samo s tabo. Prijateljicam je treba dovoliti, da imajo tudi druge prijateljice.
Svetujem ti, da se z njo pogovoriš in ji poveš kaj čutiš, kako se počutiš in kaj si želiš. Naj ti tudi ona pove, kako vidi in čuti vajino prijateljstvo. Tako boš vedela, na čem si - ali si ti še njena najboljša prijateljica.
Kot praviš, si nerada sama, kar se ti zadnje čase v šoli pogosto dogaja. Skušaj se povezati s kakšno svojo sošolko. Mogoče nastane še kakšno novo prijateljstvo.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker nas bereš (in komentiraš). Tvoje mnenje ŠTEJE!